Ozi
Administrator
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lutynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:13, 23 Lis 2014 Temat postu: Regulamin |
|
|
1. Każdy użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego zmianami, a także do przestrzegania Regulaminu. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
Administracja serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
2. Zakładamy tylko jedno konto. Jeżeli użytkownik nie loguje się przez okres dłuższy niż 6 miesięcy, może zostać usunięty z forum.
3. Każdy nowy post lub temat, powinien zostać napisany w odpowiednim dziale forum. Posty powinny być pisane na temat a istotna zmiana wątku rozmowy powinna skutkować otworzeniem nowego tematu. Posty nie powinny się składać tylko z jednego wyrazu lub emotikonki. Zaleca się:
1. Nie cytowania postów w całości - należy cytować wyłącznie wycinek treści do której się chcemy odnieść.
2. Unikania cytowania zdjęć.
3. Korzystania z funkcji "Podgląd".
4. Unikania pisania postów bezpośrednio jeden pod drugim – w takim przypadku należy użyć funkcji „Edytuj”.
4. Niedopuszczalne jest powielanie tych samych tekstów, podszywanie się pod inne osoby, obrażanie, atakowanie i prześladowanie innych forumowiczów. Należy szanować poglądy, opinie i uczucia innych Użytkowników. Na forum nie ma tolerancji dla chamstwa, prowokacji, pornografii oraz propagowania treści niezgodnych z prawem, w szczególności publikowanie cudzego wizerunku, cudzych danych osobowych, teleadresowych, adresów mailowych lub innych danych bez zgody osób, których te dane dotyczą. Rozmowy z argumentami ad personam będą tolerowane jedynie za zgodą adresatów tych argumentów.
5. Należy przestrzegać zasad kultury osobistej oraz netykiety. Forum daje możliwość edycji i poprawiania błędów w postach.
6. Forum opiekują się administratorzy oraz moderatorzy i do nich można się zwracać w przypadku pytań, wątpliwości, problemów technicznych oraz w przypadku łamania prawa przez innych użytkowników. Wszelkie uwagi przyjmowane są przez priv lub email.
Decyzje Administracji, dotyczące sposobu zarządzania Forum nie powinny być przedmiotem dyskusji publicznych.
7. Zamykanie tematów. Temat zostanie zamknięty, jeżeli:
1. zostanie złamany regulamin forum,
2. temat jest zdublowany;
3. wątek zostaje wyczerpany i prowadzone są dyskusję na inne tematy.
8. Moderator/administrator może zamknąć temat z innych przyczyn niż podane powyżej. Zamiast zamykania wątku, obsługa forum może wstawić ostrzeżenie, usunąć, przenieść lub zmodyfikować post użytkownika. Wątek może zostać zamknięty na wniosek jego autora.
9. Zabronione jest zmienianie lub kasowanie swojego postu, który został zmieniony przez obsługę forum. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla Administratorów i Moderatorów do korekt i komentarzy. Kolor ten nie może być używany do pisania postów ani ozdabiania stopki.
10. Zabrania się umieszczania w stopce grafik, ikon, ogłoszeń typu szukam lub wymienię, reklam lub linków do stron komercyjnych bez akceptacji Administratora. Stopki naruszające Regulamin będą usuwane a użytkownik zostanie powiadomiony.
11. Za naruszenie regulaminu, przyznawane będą ostrzeżenia. 5 ostrzeżeń lub drastyczne naruszenie regulaminu skutkować będzie banem użytkownika.
12. Forum nie bierze odpowiedzialności za informacje i treści podawane przez Użytkowników.
13. Administracja zastrzega sobie prawo do poprawiania i uzupełniania niniejszego regulaminu. Obsługa forum jest wolontaryjna i będzie podejmować działania w miarę możliwości, bez zbędnej zwłoki oraz bez uprzedniego powiadomienia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ozi dnia Wto 23:13, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|